Chestionare online

Incepand cu aceasta luna, Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) pune la dispoziţia publicului chestionarele online oficiale pentru obţinerea permisului de conducere, prin intermediul site-ului instituţiei, www.drpciv.ro, secţiunea Servicii on-line.
Cei care doresc sa devina soferi pot face chestionare online folosind exact acelasi soft pe care il vor intalni si in sala de examen.

Pasii care trebuie urmati:
1. Accesati site-ul DRPCIV folosind browserul Internet Explorer
2. Click pe butonul "Autentificare" (in partea dreaptă a paginii, sub
butonul ‘Caută’)
3. Pentru a avea acces la Serviciile online trebuie sa va creati un cont (aveti nevoie de o adresa de email valida)
4. Va activati contul printr-un click pe linkul primit pe mail.
5. Va autentificati pe site cu email-ul si parola aleasa
6. Nu va ramane decat sa lansati chestionarul online. Click pe "Testare examen online" din categoria "Servicii online".

Aceasta aplicatie on-line simuleaza un examen real pentru obtinerea permisului de conducere, prin generarea automata a unui chestionar online alcatuit din fondul general de peste 3.800 de intrebari.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Auzi da zimi si mie, numai un singur chestionar poti sa faci???? ca miam facut cont, am facut un chestionar(23pct), si dau sa fac altu, rasp la intrebarile de acomodare si cand sa dau star la chestionar zice ca is respins bla bla..X(, am incercat din nou cu un alt cond de yahoo si la fel face??? help

Chestionare online spunea...

Eu am pot face oricate chestionare doresc.

poze vedete spunea...

Si eu pot face chestionarele online.

masini spunea...

E un lucru bun. Te pregatesti si stii ca nu ai surprize.

Vanzari masini spunea...

Din ce pot eu observa merg bine chestionarele.

piese auto spunea...

Da asta trebuia facut de acum 15 ani. Sa poti sa ai acces la chestionare nu sa le dea pe sub mana.
masini

Retete de prajituri spunea...

e bine sa faci minim 10 chestionare inainte de a da de permis...

FIRME spunea...

chestionarele astea te ajuta sa inveti mult mai usor.....asa risti sa fie totul in ceata in capul tau ...si sa te pierzi complet in momentul in care vei ajunge in sala de examen

Saloane tatuaje spunea...

sunt foarte utile aceste chestionare online...

Desene animate spunea...

acum 10 ani cand am dat de permis nu existau chestionarele astea, acum e mult mai usor sa te pregatesti!

Anonim spunea...

Oricum nu cred ca vom eradica coruptia. CArnetele se vand ca si cum am vinde ceapa. Ce conteaza cine se urca la volan si cat de bine este pregatit doar suntem in Romania.piese auto online and vanzari auto

piese auto spunea...

Cred ca este un lucru bun. Ii mai potoleste pe cei ce dau aceste permise de conducere.dezmembrari auto

Nicolas58733 spunea...

Numi plac vitezomanii si totusi nu sunt autostrazi in Romania.Sincer sa fiu autoritatile locale nu prea isi fac treaba dar si soferii trebuie sa fie atenti cum merg in trafic,indiferent de sex sau varsta pentru ca traficul auto din Romania este ca in jungla in anumite orase din tara .

liana spunea...

da, te ajuta pt examen rezzzzolvarea chestionarelor astea

Andrei spunea...

ideea este buna atat pentru cei care se pregatesc sa dea examenul pentru un permis auto cat si pentru cei care dau pentru redobandire. Ideea este ca daca faci chestioare pe drpciv o sa iti maresti sansele cu cel putin 20-30% de a promova examenul, dupa care iti trebuie o masina, caut-o pe Weltcars

varice spunea...

De pe DRPCIV sunt cele mai bune chestionare, la examen mi-au cazut 10 intrebari care le-am facut de pe site-ul respectiv

debt collection spunea...

Folosesc un program educativ, si acolo am chestionare, teste, semnele de circulatie si un simulator de condus.

Adi spunea...

Este o idee buna.

Cristi spunea...

Nu sunt sigur că întrebările selectate aleator pentru chestionare sunt din tot fondul de întrebări. Mie mi se repetă foarte multe întrebări. Cum mă pricep destul de mult la generatoare de numere aleatoare, eu cred că selecția se face dintr-un fond mai mic decât cel de la examenul oficial.

Bogarszemu spunea...

eu pana acum faceam chestionarele pe www.i-drpciv.ro si e foarte bun, explica raspunsurile si face examenul mult mai usor. dupa cateva zile am ajuns sa fac cate 24-25 de puncte la fiecare incercare, recomand la toata lumea :)
acest site cu testare examen online e totusi foarte bun si intrebarile sunt diferite deci e necesar si sa iti testezi aici cunostintele, dar la o eventuala greseala nu primesti raspunsul corect, asta imi lipseste.
succes pentru toata lumea! :)